fbpx

Ποια digital agency να επιλέξεις για την ιστοσελίδα σου

Πως θα αξιολογήσετε την εταιρεία που θα αναλάβει τον σχεδιασμό και την κατασκευή της ιστοσελίδας σας; Ποια χαρακτηριστικά περιμένεις να έχει ο συνεργάτης που επιλέγεις; Σε αυτό το άρθρο θα βρείτε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε πριν πάρετε την πιο σημαντική απόφασή σας στην διαδικτυακή σας ανάπτυξη.
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on reddit
Share on email
κριτήρια επιλογής της κατάλληλης εταιρεία σχεδίασης ιστοσελίδων και eshops

Πριν επενδύσεις το χρόνο σου στο ψάξιμο της κατάλληλης της εταιρείας για την κατασκευή της ιστοσελίδας σου, θα πρέπει να γνωρίζεις τι περιμένεις από αυτούς. Πριν επενδύσεις τα χρήματά σου για την απόκτηση μιας ιστοσελίδας, θα πρέπει να είστε σίγουροι ότι ο σχεδιαστής που επιλέγετε, γνωρίζει πως να φτιάχνει ιστοσελίδες που έχουν αποτέλεσμα.

Τις περισσότερες φορές, γνωρίζουμε τι θέλουμε και μπορούμε να το περιγράψουμε εύκολα. Παρόλα αυτά, μια ιστοσελίδα και ακόμα περισσότερο ένα ηλεκτρονικό κατάστημα θα πρέπει να έχει κάποια στοιχεία παραπάνω. Σε αντίθετη περίπτωση, κινδυνεύουμε να χάσουμε και το χρόνο και τα χρήματά μας.

Έχοντας αναλύσει χιλιάδες ιστοσελίδες και ηλεκτρονικά καταστήματα, στην ArtisWeb έχουμε τη δυνατότητα να γνωρίζουμε σε βάθος τι πραγματικά χρειάζεται μια ιστοσελίδα για να γίνει επιτυχημένη.

Πέρα από τα στοιχεία επιτυχίας, ένας εξίσου σημαντικός τρόπος να κατανοήσετε τι πρέπει να προσέξετε είναι να εξετάσετε τα παράπονα που έχουν κάτοχοι ιστοσελίδων όσον αφορά τους σχεδιαστές που επιλέξανε.

Πάμε να δούμε τώρα ένα προς ένα τα 9 σημεία που ξεχωρίζουν μία web design agency από τον ανταγωνισμό της:

1. Ενδιαφέρονται να μάθουν για εσάς και τη δραστηριότητά σας

man sitting and thinking

Για να μπορέσει μια εταιρεία σχεδίασης ιστοσελίδων να προσφέρει ένα αποτέλεσμα που πραγματικά ταιριάζει σε εσάς, θα πρέπει να μάθει για εσάς, να ακούσει την ιστορία σας, να κατανοήσει γιατί είστε ξεχωριστοί.

Η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να σας παρουσιάζει με τον πιο ταιριαστό τρόπο και να αναδεικνύει τις αρχές και τη διαφορετικότητά σας και να προσαρμόζετε στις ανάγκες σας. Για να επιτευχθεί ένα τέτοιο αποτέλεσμα χρειάζεται πάνω από όλα καλή επικοινωνία.

Επομένως, όταν έρθει η ώρα της τελικής επιλογής σας μάλλον θα πρέπει να απευθυνθείτε σε αυτούς που έκαναν τις περισσότερες ερωτήσεις για εσάς και τη δραστηριότητάς. Μόνο έτσι θα κατανοήσουν και θα αποδώσουν την εταιρικής σας ταυτότητα μέσα από την ιστοσελίδα που θα σας κατασκευάσουν.

Και όταν αναφέρουμε τον όρο εταιρική ταυτότητα δεν εννοούμε απλά το λογότυπο και τα χρώματα. Αλλά τις βαθιές αξίες και την εικόνα της επιχείρησής σας, που εν τέλει είναι καθοριστικής σημασίας για το αν θα σας προτιμήσουν ή όχι.

2. Σας ρωτάνε πόσο είναι το διαθέσιμο χρηματικό ποσό

Αν όχι το σημαντικότερο στοιχείο που θα πρέπει να γνωρίζει ο σχεδιαστής μιας ιστοσελίδας είναι το διαθέσιμο «budget». Μόνο με αυτόν τον τρόπο μπορεί να σας προτείνει πιθανές λύσεις, να αξιοποιήσει διαφορετικές τεχνολογίες ή να επεκτείνει τις δυνατότητες της ιστοσελίδας που επιθυμείτε να αποκτήσετε.

Υπάρχουν και περιπτώσεις προσφορών, όπου σας υπόσχονται την απόκτηση μίας ιστοσελίδας με μία προκαθορισμένη τιμή. Όσον και αν αυτό ακούγεται ωραίο, κρύβει αρκετά όσον αφορά το τελικό αποτέλεσμα.

Το σίγουρο είναι ότι κάθε ιστοσελίδα είναι διαφορετική γιατί πολύ απλά κάθε πελάτης έχει διαφορετικές ανάγκες και απαιτήσεις. Επομένως, μία τιμή για όλους, μάλλον πως δεν είναι δυνατόν να αποτελεί την πιο συμφέρουσα επιλογή, για τους εξής λόγους.

1. αν η ιστοσελίδα σας είναι πολύ απλή, μάλλον θα την πληρώσετε πολύ πιο ακριβά (γιατί η τιμή είναι σταθερή),

2. αν η ιστοσελίδα σας είναι πιο σύνθετη, θα σας καλέσουν στην πορεία για επαύξηση του απαιτούμενου χρηματικού ποσού για την ολοκλήρωσή του.

 Και οι δύο περιπτώσεις είναι εξαπάτησή σας για αυτό και θα πρέπει να το γνωρίζετε εξαρχής και να επιλέγετε συνεργάτες που είναι διατεθειμένοι να διαχειριστούν το διαθέσιμο χρηματικό ποσό και να το προσαρμόσουν στις ανάγκες σας, όπως συμβαίνει με την ArtisWeb digital agency.

3. Φτιάχνουν ιστοσελίδες που μετατρέπουν τους επισκέπτες σε πελάτες

micro moments μαμά με τα παιδιά της

Με όλα τα διαθέσιμα εργαλεία που υπάρχουν σήμερα για την κατασκευή ιστοσελίδων, υπάρχουν πολλοί που θα ισχυριστούν ότι είναι web designers. Το ερώτημα λοιπόν που προκύπτει είναι ποιο είναι το βασικότερο χαρακτηριστικό μια ιστοσελίδας όσον αφορά τη σχεδίασή της;

Είναι το αν κατευθύνει τους επισκέπτες τους στον απώτερο σκοπό σας!

Για να επιτευχθεί ένα τέτοιο αποτέλεσμα, ο σχεδιαστής που θα επιλέξετε, πρέπει να κατανοεί σε βάθος τις ανάγκες και τους σκοπούς σας, να γνωρίζει τη συμπεριφορά των επισκεπτών σας και να κατέχει την τέχνη της δημιουργίας μιας ευχάριστης εμπειρίας.

Αν ο σκοπός σας είναι να αγοράσουν ένα προϊόν του ηλεκτρονικού σας καταστήματος, τότε η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να οδηγεί τους επισκέπτες σε αυτή την αγορά. Αν σκοπός σας είναι η επικοινωνία μέσω email με τους ενδιαφερόμενους πελάτες σας θα πρέπει να οδηγούνται σε αυτή την απόφαση. Αν επιθυμείτε να γίνουν συνδρομητές στην υπηρεσία που παρέχεται θα πρέπει να οδηγούνται στην απόκτηση της συνδρομής.

Σε αντίθετη περίπτωση ρισκάρετε να αποκτήσετε μία ιστοσελίδα η οποία είναι πρακτικά άχρηστη. Σκεφτείτε πόσο θα θέλατε να επενδύετε σε ένα φυσικό κατάστημα στο οποίο να μην αγοράζει κανείς. Μάλλον θα σκεφτείτε σοβαρά την απόκτησή του!

Επομένως, ίσως το σημαντικότερο κριτήριο για την επιλογή σας είναι η ικανότητα του σχεδιαστή να φτιάχνει ιστοσελίδες που πετυχαίνουν τον σκοπό σας. Με απλά λόγια φτιάχνουν ιστοσελίδες που έχουν αποτέλεσμα.

4. Δεν σας αρκεί να είναι σχεδιαστές ιστοσελίδων, χρειάζεστε μια ομάδα

a team working together

Αν πραγματικά επιθυμείτε να αποκτήσετε μία ιστοσελίδα που είναι όμορφη, θα πρέπει να προσλάβετε μια ομάδα από ειδικούς που να κατανοούν τις αρχές σχεδίασης. Για την ιστοσελίδα σας θα απαιτηθούν στοιχεία τα οποία αν δεν υπάρχουν το αποτέλεσμα θα είναι αποκρουστικό.

Εν συντομία, για να πετύχετε ένα καλό αποτέλεσμα απαιτούνται τουλάχιστον οι εξής ειδικότητες: σχεδιαστής ιστοσελίδων, προγραμματιστής ιστοσελίδων, σχεδιαστής ταυτότητας, γραφίστας, φωτογράφος, κειμενογράφος.

Αυτή είναι μία καλή αρχή! Χωρίς κάποια από τις ειδικότητες μην περιμένετε ένα καλό αποτέλεσμα, ειδικά αν επιθυμείτε να αποκτήσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.

Σε περίπτωση που ξεκινήσετε την κατασκευή μιας ιστοσελίδας, θα δείτε ότι τις περισσότερες φορές δεν κολλάτε στο πως θα φτιαχτεί, αλλά σε θέματα που δεν περιμένατε. Τα κείμενα, τη γραμματοσειρά, τα χρώματα, τις εικόνες, τις φωτογραφίες, ή ακόμα ένα σύντομο βίντεο παρουσίασης.

Η επιτυχία μιας ιστοσελίδας καλώς ή κακώς είναι άμεσα συνδεδεμένη με την οπτική της εμφάνιση, για την οποία συνήθως απαιτούνται αρκετές εξειδικεύσεις. Επομένως, δεν χρειάζεστε μόνο ένα σχεδιαστή ιστοσελίδων, χρειάζεστε μια ομάδα ειδικών!

5. Έχουν φτιάξει έργα στο παρελθόν που σας αρέσουν

Είναι σχετικά προφανές ότι αν ενδιαφέρεστε για την απόκτηση μιας ιστοσελίδας, το πρώτο που θα ψάξετε είναι τα προηγούμενα έργα των σχεδιαστών που απευθύνεστε. Κι όμως δεν είναι έτσι!

Υπάρχουν πολλοί που παρασύρονται από μία χαμηλή τιμή ή μια προσφορά, χωρίς να εξετάζουν οτιδήποτε άλλο.

Όταν εξετάζετε τα προηγούμενα έργα τους, θα πρέπει να αναρωτηθείτε για το κατά πόσο τα έργα τους σας αρέσουν. Πόσο διαφορετικά είναι μεταξύ τους και με πόσες διαφορετικές δραστηριότητες έχουν ασχοληθεί. Ποια είναι η εμπειρία των χρηστών στις περιπτώσεις των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Αν υπάρχει πολυμορφία στη σχεδίαση ή είναι όλα ίδια.

6. Κατέχουν την τέχνη του Search Engine Optimization (SEO)

SEO - πρώτη ιστοσελίδα αναζητήσεων της Google

Γνωρίζετε πόσες ιστοσελίδες υπάρχουν στο διαδίκτυο το Ιανουάριο του 2020;  1.295.973.827

Όπως καταλαβαίνετε δεν είναι και ιδιαίτερα εύκολο να βρει κάποιος τη δικιά σας εκτός από τρεις περιπτώσεις. Η πρώτη είναι να αναζητήσει ακριβώς την ιστοσελίδα σας με την διεύθυνσή της. Η δεύτερη είναι μέσω διαφήμισης της ιστοσελίδας σας. Η τρίτη είναι η βελτιστοποίηση της ιστοσελίδα σας ώστε να «βγαίνει ψηλά» στις μηχανές αναζήτησης.

Όπως καταλαβαίνετε η πρώτη περίπτωση είναι πολύ σπάνια, ενώ η δεύτερη κοστίζει ακριβά. Η τρίτη επιλογή είναι που θα πρέπει να σας απασχολεί περισσότερο, ακόμα και αν τα αποτελέσματα αργήσουν να έρθουν.

Επομένως, πριν πετάξετε τα χρήματά σας σε μία θάλασσα ιστοσελίδων, εξετάστε το κατά πόσο η digital agency που επιλέγετε γνωρίζει και ασχολείται με θέματα Search Engine Optimization.

7. Φτιάχνουν ιστοσελίδες που είναι βελτιστοποιημένες για φορητές συσκευές

social media target group

Το 52% των χρηστών του διαδικτύου χρησιμοποιεί το κινητό του για να επισκεφτεί ιστοσελίδες στο διαδίκτυο. Αν δεν το γνωρίζετε εσείς το ξέρουν για τα καλά οι μηχανές αναζήτησης, όπως η Google, οι οποίες «τιμωρούν» τις ιστοσελίδες που δεν είναι βελτιστοποιημένες για φορητές συσκευές.

Με άλλα λόγια, αν η ιστοσελίδα σας δεν λειτουργεί άψογα στο κινητό σας, τότε χάνετε σίγουρα τους μισούς πιθανούς επισκέπτες σας και ενδεχομένως παραπάνω γιατί η μηχανές αναζήτησης δεν σας θεωρούν αξιόλογους.

Φυσικά, αυτό θα πρέπει να το γνωρίζουν πρώτοι από όλους όσοι σχεδιάζουν ιστοσελίδες και κανονικά θα πρέπει να σας το αναφέρουν με την πρώτη ευκαιρία. Σε αντίθετη περίπτωση, καλό θα είναι να απευθυνθείτε σε σχεδιαστές όπως η ArtisWeb.

8. ξέρουν πως να προωθούν μια ιστοσελίδα με διαδικτυακό μάρκετινγκ

scale marketing graph

Έχετε αναρωτηθεί τί είναι μια ιστοσελίδα; Σίγουρα δεν είναι το μοναδικό στοιχείο που χρειάζεστε για να προωθήσετε την δραστηριότητά σας.

Για την ακρίβεια, θα μπορούσαμε να την ορίσουμε ως την βάση ή την αρχή της προώθησή σας. Παρόλα αυτά χωρίς να υποστηρίζεται από άλλες προσπάθειες, δύσκολα θα μπορέσει να σας αποφέρει τα αποτελέσματα που επιθυμείτε!

Προσλαμβάνετε λοιπόν μια εταιρεία σχεδίασης ιστοσελίδων που να μπορεί να ασχοληθεί με τις υπόλοιπες ενέργειες προώθησής σας, είτε είναι βραχυχρόνιες, μακροχρόνιες, διαδικτυακές και μη, μέσα κοινωνικής δικτύωσης κτλ. Σε αντίθετη περίπτωση, χάνετε μεγάλες ευκαιρίες ανάπτυξης της δραστηριότητάς σας.

Με άλλα λόγια, όσο και αν φαίνεται εντυπωσιακή μία ιστοσελίδα, από μόνη της δεν μπορεί να επιφέρει αξιοσημείωτα αποτελέσματα. Μια ικανή εταιρεία digital agency θα πρέπει να μπορεί να αυξήσει τη συνολική διαδικτυακή παρουσία σας, μέσω όλων των διαθέσιμων καναλιών.

Μερικές ιδέες για το ποια είναι αυτά τα κανάλια: social media, landing pages, e-mails, google ads, κτλ.

9. παίζουν το ηλεκτρονικό εμπόριο στα δάχτυλα

bussines plan schedule ιστοσελίδων

Ειδικά για την περίπτωση του ηλεκτρονικού καταστήματος, θα πρέπει να προσλάβετε μία ομάδα που να κατανοεί το ηλεκτρονικό εμπόριο και τις ιδιαιτερότητές του.

Σκεφτείτε το ενδεχόμενο ένας πελάτης σας να θέλει να αγοράσει προϊόντα από το e-shop σας και το περιβάλλον του να μην είναι φιλικό προς το χρήστη. Σκεφτείτε το σαν να πηγαίνετε σε ένα κατάστημα και το ταμείο να είναι σε σημείο που δεν το βλέπετε.

Ταυτόχρονα, θέλετε να διαθέτετε εργαλεία επίδοσης του ηλεκτρονικού σας καταστήματος, ώστε να μπορείτε να προσαρμόσετε τις παραγγελίες σας και τις τιμές σας εύκολα και γρήγορα.

Επομένως, αν όντως ενδιαφέρεστε για την κατασκευή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, η συμβουλή μας η εξής:

1. επισκεφτείτε ένα αντίστοιχο που έχουν φτιάξει στο παρελθόν και να εξερευνήσετε την εμπειρία του επισκέπτη μέχρι την αγορά.

2. ρωτήστε για τα εργαλεία που θα χρησιμοποιήσουν για την διαχείριση του καταστήματός σας και τι δυνατότητες σας προσφέρουν.

Η επιλογή web design agency είναι σημαντική υπόθεση

σχεδίαση user experience για ηλεκτρονικό κατάστημα

Όπως θα γνωρίζατε ήδη πριν φτάσετε σε αυτό το σημείο, η επιλογή των συνεργατών σας θα καθορίσει κατά πολύ την επιτυχία των επενδύσεών σας.

Με αυτό τον οδηγό σας προσφέρουμε ένα καλό εργαλείο για να αξιολογείτε την ικανότητα της κάθε εταιρείας και κάνετε το πρώτο βήμα προς την επίτευξη των στόχων σας.

Με λίγα λόγια, χρειάζεστε μία ιστοσελίδα που να έχει αποτέλεσμα, και είμαστε σίγουροι ότι μπορείτε να την αποκτήσετε.

Μπορείς να μάθεις από τους καλύτερους

Η καλύτερη εγγραφή σε newsletter που έκανες ποτέ! Οδηγίες και μυστικά κατευθείαν στο email σου που θα σε βοηθήσουν να προωθήσεις τη δραστηριότητά σου…

Μην χάνεις την ευκαιρία
είναι πιο εύκολο από όσο νομίζεις

Skip to content