fbpx

10 προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ιδιοκτήτες ιστοσελίδων

Η έρευνα της ArtisWeb με 105 ιδιοκτήτες ιστοσελίδων σχετικά με τα παράπονα που έχουν και τα κυριότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν με τις digital agency που συνεργάζονται.
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on reddit
Share on email
anonymus

Καθημερινά προσπαθούμε να κατανοήσουμε τις ανάγκες και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κάτοχοι ιστοσελίδων και e-shop. Στην προσπάθειά μας αυτή έχουμε δοκιμάσει σχεδόν τα πάντα, με σκοπό να αποκτήσουμε την καλύτερη δυνατή εικόνα.

Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος καταλήξαμε ότι είναι η απευθείας επικοινωνία με κατόχους website και ηλεκτρονικών καταστημάτων. Σε χρονικό διάστημα τριών μηνών, βρήκαμε και ρωτήσαμε 105 ιδιοκτήτες ιστοσελίδων, οι οποίοι είχαν την υπομονή να μας περιγράψουν τα βασικότερα παράπονα που έχουν και τα κυριότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν με τις digital agency που συνεργάζονται.

Το εντυπωσιακό είναι ότι σχεδόν όλοι φαίνεται να έχουν κάποιου είδους ιστορία τρόμου που να σχετίζεται με κάποιο σχεδιαστή που δεν κατανόησε τις ανάγκες τους ή μία εταιρεία που παρέδωσε το έργο μετά από χρόνια!

the internet remembers sign

Στο τέλος της έρευνάς μας καταλήξαμε στα 10 +1 βασικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Πιστεύουμε ότι είναι ένας πολύ καλός οδηγός ώστε να προετοιμαστείτε κατάλληλα στην αναζήτηση της εταιρίας που θα αναλάβει την κατασκευή της ιστοσελίδας σας.

Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι αναζητώντας εταιρείες που λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τους τα παρακάτω, θα σας παρέχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα. Ευελπιστούμε όμως ότι θα σας προστατέψουν από το να απογοητευτείτε και θα σας βοηθήσουν να κάνετε την καλύτερη δυνατή επιλογή.

Από την άλλη, θα πρέπει να έχετε υπόψη ότι τις «περισσότερες φορές» ο πελάτης έχει δίκιο, αλλά μερικές φορές η επικοινωνία μαζί τους είναι το κλειδί της επιτυχίας. Μόνο με αυτόν τον τρόπο θα συνδυαστούν οι ανάγκες σας με τις εξειδικευμένες γνώσεις που θα πρέπει να διαθέτει ο δημιουργός της ιστοσελίδα σας.

Τέρμα όμως με την εισαγωγή, ας δούμε τα αποτελέσματα της έρευνας:

1. Δεν ήταν αυτό που περίμενα

Τα πιο συνηθισμένα παράπονα που εντοπίσαμε ήταν «Η ιστοσελίδα δεν ήταν όπως την περίμενα», «το λογότυπο δεν ήταν όπως το είχα περιγράψει», «η αισθητική της ιστοσελίδας δεν ταιριάζει με το concept της εταιρείας μας», «ποιος τους είπε να βάλουν αυτό το πράγμα στην μέση»,…

Μα γιατί να συμβαίνει αυτό, τόσο δύσκολο είναι να μου προσφέρουν αυτό που ζήτησα;

man sitting and thinking

Η απάντηση φυσικά είναι απλή. Οι εταιρείες κατασκευής websites πρέπει πρώτα να ακούνε και μετά να μιλάνε. Αν με ρωτούσατε τί είναι το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό για μια επιτυχημένη digital agency, πολύ απλά θα σας έλεγα… η σωστή επικοινωνία!

Φυσικά, για να χτιστεί κάτι τέτοιο δεν είναι και τόσο εύκολο. Χρειάζεται προσπάθεια από τη μεριά του πελάτη και από το μεριά του δημιουργού. Πιστεύω όμως ότι το βάρος πέφτει κατά κύριο λόγο στον κατασκευαστή της ιστοσελίδας, ο οποίος θα πρέπει να ενθαρρύνει και να αναπτύσσει την επικοινωνία με ερωτήματα, προτάσεις, ιδέες και επιθυμίες.

Αν χρειάζεστε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και το κύριο χρώμα της εταιρικής σας ταυτότητας είναι το μπλε, περιμένετε να η ιστοσελίδας σας να έχει αποχρώσεις του μπλε, όχι του κόκκινου!

Πιθανώς το αποτέλεσμα να είναι αρκετά καλό, παρόλα αυτά είναι ξεκάθαρο ότι ο σχεδιαστής δεν αφιέρωσε τον απαραίτητο χρόνο για να λάβει τις πληροφορίες που χρειάζεται για να σχεδιάσει μία ιστοσελίδα που σας ταιριάζει. Πολλές φορές ασήμαντες πληροφορίες θα δώσουν την δικιά σας οπτική στο τελικό αποτέλεσμα, οπότε ακόμα και αυτές θα πρέπει να τις γνωρίζει η digital agency που επιλέξατε.

Από την άλλη μεριά, ο σχεδιαστής θα πρέπει να σας εξηγήσει τις δυνατότητες που διαθέτει αναφορικά με την κατασκευή της ιστοσελίδας σας και φυσικά, πως αυτά που επιθυμείτε μπορούν να αποκτηθούν από το budget που διαθέτετε.

Η συμβουλή μας εδώ είναι η εξής: αναζητάτε εταιρείες που κατασκευάζουν ιστοσελίδες όπως το επιθυμούν οι πελάτες τους, όχι όπως αρέσουν σε αυτές! Σιγουρευτείτε ότι η εταιρεία που επιλέγετε να συνεργαστείτε, καταβάλει μεγάλη προσπάθεια στο να κατανοήσει τις ανάγκες σας και τις επιθυμίες σας.

2. Εγώ έχω περισσότερη δημιουργικότητα από τους σχεδιαστές!

επιλογή χρωμάτων που ταιριάζουν με την ταυτότητά σας

Αρκετοί πελάτες μας δήλωσαν ότι η εταιρεία που έχουν προσλάβει τους επέστρεψε απλά τις ιδέες που οι ίδιοι είχαν εξαρχής. Κανένα σημείο δημιουργικότητας ή καινοτομίας από μεριάς τους.

Τις περισσότερες φορές είναι πιο εύκολο για τον οποιοδήποτε να πάρει κάτι έτοιμο και απλά να το αποτυπώσει σε μια ιστοσελίδα. Η δημιουργικότητα απαιτεί αρκετή προσπάθεια και χρόνο, για αυτό και πολύ στέκονται μέχρι εκεί που τους φτάνει ο πελάτης τους.

Αυτό όμως είναι και το πιο σημαντικό στοιχείο που περιμένετε από τον σχεδιαστή που θα συνεργαστείτε. Θέλετε να κατανοήσει το τι θέλετε, να τα συνθέσει και να δημιουργήσει αναλόγως, πηγαίνοντας αρκετά βήματα παραπέρα όσον αφορά το τελικό αισθητικό αποτέλεσμα.

Η έλλειψη δημιουργικότητας πολλές φορές εκφράζετε και από έλλειψη ικανοποιητικής σχεδίασης. Όταν προσλαμβάνεις μια εταιρεία σχεδίασης ιστοσελίδων, το κάνεις για τις ιδέες τους, την αισθητική τους παρέμβαση, την σχεδιαστική τους ικανότητα, το δαιμόνιό τους.

Αν απλά σας ενδιέφερε να βάλετε φωτογραφίες που ήδη έχετε, λογότυπα και γραφικά που ήδη διαθέτετε και ιδέες που εσείς σκεφτήκατε, τότε μπορείτε να φτιάξετε την ιστοσελίδα και μόνοι σας. Με λίγό κόπο βέβαια, αλλά θα τα καταφέρετε.

Πως θα αποφύγετε ένα τέτοιο συνεργάτη;

Πριν παραλάβετε το τελικό αποτέλεσμα, ζητήστε κάποια πρωτότυπα σκαριφήματα, ιδέες, εικόνες, οτιδήποτε μπορείτε να λάβετε. Αν δείτε ότι δεν έχουν εργαστεί ιδιαίτερα πάνω στην σχεδίασή τους, μάλλον πως πρέπει να απευθυνθείτε αλλού. Μπορεί να χάσετε την προκαταβολή ή κάποιο μικρό χρηματικό ποσό, αλλά είναι προτιμότερο από το να λάβετε ένα τελειωμένο έργο χωρίς ιδιαίτερη αξία.

3. Κάθε φορά που χρειάζομαι μια αλλαγή είναι σα να πηγαίνω για κυνήγι

 Αυτό είναι σίγουρα ένα από τα παράπονα που θα έχετε ακούσει αρκετά ή ενδεχομένως να έχετε βιώσει και οι ίδιοι. Το αποτέλεσμα της έρευνας πάντως δείχνει ότι οι περισσότεροι είναι απογοητευμένοι από το πόσο άμεση είναι η ανταπόκριση των digital agencies που συνεργάζονται.

cat going on a hunt

Οι περισσότερες εταιρείες σχεδίασης ιστοσελίδων, προσπαθούν να αναλάβουν όσο το δυνατόν περισσότερα έργα, χωρίς να συνυπολογίζουν την υποστήριξη που αυτά απαιτούν στο μέλλον.

Φυσικά, όσο πιο πολλοί οι πελάτες τόσο περισσότερα τα αιτήματά τους για αλλαγή ή προσαρμογή του website τους. Παρόλα αυτά, δεν δίνεται ιδιαίτερη σημασία στην υποστήριξη καθότι συνήθως δεν ανταμείβεται αναλόγως.

Για αυτό τον λόγο, αν ενδιαφέρεστε να έχετε μια καλή συνεργασία σε βάθος χρόνου, θα πρέπει να δείτε τον τρόπο με τον οποίο θα σας υποστηρίζει ο συνεργάτης που επιλέγετε. Θυμηθείτε ότι η υποστήριξη είναι πιο χρονοβόρα και επιτακτική από ότι νομίζετε, για αυτό και καλό είναι να απευθύνεστε σε εταιρείες που σας προσφέρουν μια αξιοπρεπή υποστήριξή ακόμα και αν θα το πληρώσετε λίγο παραπάνω.

4. Δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω αλλαγές στην ιστοσελίδα από μόνος μου

Έχεις ένα ολοκαίνουργιο ηλεκτρονικό κατάστημα, λειτουργεί άψογα, αλλά μόλις παρατήρησες ότι έγινε ένα μικρό λαθάκι. Θέλεις λοιπόν να κάνεις μια μικρή αλλαγή, όπως η προσθήκη μιας εικόνας ή η αντικατάσταση μίας λέξης και μόνιμα εξαρτάσαι από την εταιρεία που σου έφτιαξε την ιστοσελίδα.

Το χειρότερο βέβαια είναι η καλέσει τον δημιουργό της ιστοσελίδας σου, να του περιγράψεις τη αλλαγή που χρειάζεσαι και να σου πει όχι.

Εκεί φυσικά είναι που τρελαίνεσαι. Οι λόγοι για να σου πει όχι είναι άπειροι, όπως ότι δεν συμφωνήσατε για αλλαγές στο μέλλον, ότι είναι πολύπλοκο και χρειάζεται πολύ χρόνο, επομένως δεν περιλαμβάνεται στην υποστήριξη που έχετε συμφωνήσει, είναι πολύ ακριβό…

εργαλεία προώθησης με αποτέλεσμα, website seo

Σκέψου λοιπόν το ενδεχόμενο να έχεις αναπτύξει τη δραστηριότητά σου, να είσαι πετυχημένος και να επιθυμείς να κάνεις μια μικρή προσθήκη στις υπηρεσίες που προσφέρεις στην ιστοσελίδα σου. Αλλά να μη μπορείς γιατί κοστίζει ακριβά!

Τότε θες δε θες, θα βρεις μια άλλη ομάδα σχεδίασης website, για να σου φτιάξουν από την αρχή ένα άλλο, ή θα το αφήσεις απλά όπως είναι, το οποίο φυσικά θα κοστίσει εξίσου ακριβά ή και περισσότερο.

Επομένως, στην τελική θέλεις μια ιστοσελίδα που να μπορεί να διαμορφωθεί στο μέλλον εύκολα, είτε από την εταιρεία που έχει αναλάβει την κατασκευή του, είτε απευθείας από εσένα και την ομάδα σου.

Στην πρώτη περίπτωση, θα πρέπει να έχει γίνει κατάλληλη συνεννόηση εξαρχής. Στην δεύτερη, θέλεις να έχει κατασκευαστεί με τρόπο που να είναι εύκολο στην διαμόρφωση και την παροχή κατάλληλης εκπαίδευσης για το πως μπορεί να γίνεται αυτή. Τις περισσότερες φορές η εκπαίδευση κοστίζει, αλλά σου προσφέρει μία ευχέρεια με πολλά και άμεσα οφέλη.

Οπότε, πριν αποκτήσεις οποιοδήποτε website, εξασφάλισε ότι θα μπορείς εύκολα και γρήγορα να κάνεις τις όποιες αλλαγές απαιτηθούν στο μέλλον. Εξελίσσεσαι καθημερινά για αυτό και η ιστοσελίδα σου θα πρέπει να εξελίσσεται μαζί σου.

5. Η συνταγή της αποτυχίας: ιστοσελίδα φτιαγμένη με τρόπο που δεν ξέρει κανείς

Ταιριάζει με το προηγούμενο, αλλά πρέπει να το υπάρχει ξεκάθαρο στο μυαλό μας. Όπως είπαμε το να μπορείτε να επεξεργάζεστε και να βελτιώνετε την ιστοσελίδα σας είναι απαραίτητο.

Επομένως, με τόσα διαθέσιμα εργαλεία που μπορούν να σας προσφέρουν άπειρες επιλογές μορφοποίησης και επεξεργασίας, γιατί κάποιος να προτιμήσει να αποκτήσει μία ιστοσελίδα γραμμένη με «το χέρι» σε κάποια γλώσσα προγραμματισμού που ξέρουν λίγοι;

Φυσικά υπάρχουν περιπτώσεις που αυτό είναι απαραίτητο, αλλά συνήθως είναι υπερβολή.

Πολλές digital agency με αυτό τον πονηρό τρόπο, επιχειρούν να σας δέσουν με αυτές. Παρόλα αυτά, θα δείτε ότι το να μην διαθέτετε εναλλακτικές επιλογές καθώς και την ευχέρεια να επεξεργάζεστε μόνοι σας το περιεχόμενο, είναι ίσως το πιο ενοχλητικό πρόβλημα που θα αντιμετωπίσετε σε μία ιστοσελίδα.

Συμβουλή μας λοιπόν είναι η επιλογή κάποιου συνεργάτη που να χτίσει την ιστοσελίδα σας με εργαλεία όπως το WordPress ή και πιο απλά, αν οι ανάγκες σας δεν είναι ιδιαίτερα απαιτητικές . Οτιδήποτε πιο πολύπλοκο θα έρθει η στιγμή που θα το πετάξετε, όπως και τα

6. Πολλές παρατάσεις μέχρι την παράδοση της ιστοσελίδας και καμία ενημέρωση για την εξέλιξη των εργασιών

Μία δημιουργική εργασία όπως ο σχεδιασμός μίας ιστοσελίδας δεν είναι εύκολο να ολοκληρωθεί σε μία νύχτα. Όμως, η δημιουργία προσδοκιών οι οποίες δεν εκπληρώνονται εν τέλει απογοητεύουν τον πελάτη ακόμα και αν το τελικό αποτέλεσμα είναι πολύ καλό.

Φυσικά καθυστερήσεις μπορούν να υπάρχουν, αλλά θα πρέπει να συνοδεύονται με την κατάλληλη ενημέρωση ή ακόμα μία παρουσία των μέχρι τώρα βημάτων που έχουν υλοποιηθεί.

clock counting time that passes

Ειδικά η ενημέρωση της εξέλιξης των εργασιών κατασκευής της ιστοσελίδας βοηθάει την όλη διαδικασία καθότι υπάρχει ανταλλαγή απόψεων και ιδεών κατά τη φάση της δημιουργίας.

Για αυτό και αν η digital agency που έχεις επιλέξει δεν σε έχει ενημερώσει εξαρχής για τα χρονικά σημεία στα οποία θα συζητήσετε την πορεία των εργασιών, μάλλον πως πρέπει να ξανασκεφτείτε την επιλογή σας.

Θα πρέπει να σας έχουν ενημερώσει όχι μόνο για το πότε θα παραλάβετε το τελικό προϊόν αλλά και πότε θα επικοινωνείτε για να συζητάτε την εξέλιξη των εργασιών. Αυτό είναι δείγμα του επαγγελματισμού τους και τους σεβασμού τους απέναντι στους πελάτες τους, οι οποίοι περιμένουν πως και πως χωρίς να έχουν καθόλου νέα.

7. Η έλλειψη κατανόησης βασικών αρχών σχεδίασης σκοτώνει το τελικό αποτέλεσμα

think outside the box sign

Μια καλή digital agency θα πρέπει στα σίγουρα να γνωρίζει από προγραμματισμό. Αλλά, αν δεν κατανοεί τις βασικές αρχές σχεδίασης, όπως τα χρώματα, τη δομή, τις εικόνες, τις γραμματοσειρές, την αντίθεση κτλ. τότε θα αποδώσει μια ιστοσελίδα η οποία δεν θα πετυχαίνει το σκοπό της.

Ο κύριος λόγος για να έχει κάποιος μια ωραία ιστοσελίδα είναι για να επικοινωνήσει με τους πελάτες του, επομένως όλη η σχεδίασή της θα πρέπει να γίνει βάσει των συναισθημάτων που θέλει να δημιουργήσει. Επίσης, θέλουμε να κατευθύνουμε το κοινό μας σε διάφορες αποφάσεις, όπως η αγορά ενός προϊόντος στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Αν δεν έχει σχεδιαστεί εμφανισιακά με τρόπο που να μιλάει στην καρδιά των πελατών μας ή ακόμα και να τους αποτρέπει από να το εξερευνήσουνε, τότε η απόκτηση μιας ιστοσελίδας μάλλον δεν έχει νόημα, εκτός αν έχετε χρήματα τα οποία δεν ξέρετε πως να επενδύσετε.

Πως θα βρείτε μια εταιρεία σχεδίασης website που να γνωρίζει από σχεδίαση;

Δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο. Αρκεί να ψάξετε το λεγόμενο portfolio ή αλλιώς τα έργα τους. Εκεί θα πρέπει να βρείτε αρκετή πληροφορία για το αν αντιλαμβάνονται τα βασικά της σχεδίασης.

Ένας πιο εύκολος τρόπος, ειδικά για όσους δεν έχουν πολύ χρόνο, είναι να εξερευνούν τη ιστοσελίδα της εταιρίας κατασκευής website. Τις περισσότερες φορές προδίδει αρκετά από την σχεδιαστική τους ικανότητα και όχι μόνο.

8. Υπάρχει κάποιος που του αρέσει να τον γράφουν;

people on their phones waiting

Σας αρέσει, ή όχι, είναι απαράδεκτο! Σε κανένα δεν αρέσει να μην ανταποκρίνονται στα αιτήματά του, πόσο μάλλον όταν έχει πληρώσει για αυτό.

Σαν πελάτης θα πρέπει να εξασφαλίσετε ότι η εταιρεία κατασκευής της ιστοσελίδας σας θα είναι πάντα δίπλα ανά πάσα ώρα και στιγμή.

Σκεφτείτε το ενδεχόμενο να αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα η ιστοσελίδα σας ή να θέλετε να κάνετε κάποια προσθήκη ή αλλαγή. Προσπαθείτε να επικοινωνήσετε με τον συνεργάτη σας χωρίς επιτυχία. Ή έχετε αποστείλει μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εδώ και μία εβδομάδα χωρίς να λάβετε ακόμα απάντηση. Ή έχετε επικοινωνήσει μαζί τους στο τηλέφωνο και το μόνο που σας είπαν, ήταν «θα επικοινωνήσουμε μαζί σας αργότερα»… 

Φυσικά, αυτό δε σημαίνει ότι κάθε αίτημα είναι δυνατόν να πραγματοποιηθεί εντός λίγων ωρών, επομένως μην είμαστε ανυπόμονοι. Αλλά σε περιπτώσεις που απαιτούν αρκετό χρόνο, έστω μια ενημέρωση για την εξέλιξή του αιτήματος είναι ένα καλό δείγμα ότι κάποιος ασχολείται μαζί σας.

Ένας εύκολος τρόπος για να εκτιμήσετε την ανταπόκριση των εταιρειών κατασκευής ιστοσελίδων είναι κατά τη φάση της γνωριμίας. Με άλλα λόγια, όταν προσπαθείτε να αγοράσετε από αυτούς, πόσο γρήγορα απαντούν στα ερωτήματά σας.

9. Εχτές άνοιξαν, σήμερα έφτιαξαν δέκα ιστοσελίδες, αύριο δεν υπάρχουν.

Σε καμία περίπτωση δεν θέλετε να συνεργαστείτε με εταιρείες οι οποίες δεν έχουν συνέχεια. Σκεφτείτε το ενδεχόμενο να έχετε επενδύσει 2000€ ή και περισσότερα, για να αποκτήσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα και σε ένα χρόνο η εταιρεία που το έφτιαξε να μην υπάρχει.

Επομένως, ψάχνετε για μία εταιρεία που να έχει αρκετό χρόνο στην «πιάτσα» και να έχει καλά reviews και αξιολογήσεις σε Google, LinkedIn ή οπουδήποτε αλλού μπορείτε να τους βρείτε.

Από την άλλη όμως θα σκεφτείτε ότι όσο πιο μεγάλη και αξιόπιστη η εταιρεία που αναλαμβάνει την ιστοσελίδα σας τόσο μεγαλύτερο το κόστος απόκτησής του. Για ξανασκεφτείτε το όμως λίγο!

Δεν είναι πιο οικονομικό να φτιάξετε μία φορά την ιστοσελίδα σας από ότι να το φτιάχνετε από την αρχή κάθε ένα ή δύο χρόνια;

10. Δεν γνωρίζουν από διαχείριση κεφαλαίου!

until debt tear us apart

Μία σωστή εταιρεία σχεδίασης ιστοσελίδων πριν ξεκινήσει τη συνεργασία μαζί σας, θα πρέπει να έχει αναλύσει το κόστος απόκτησής της. Αυτό θα πρέπει να έχει ξεκαθαριστεί στην αρχική φάση, όπου προσπαθεί να κατανοήσει τις ανάγκες σας.

Πολλές φορές ξεκινάτε μία συνεργασία και το κόστος συνεχώς αυξάνει, μέχρι που ενδεχομένως γίνεται ασύμφορο. Δεν έχει νόημα να ξεκινήσετε ένα έργο για το οποίο συνεχώς θα δίνετε χρήματα τα οποία δεν είχατε υπολογίσει εξαρχής.

Ένα βασικό βήμα για την διαχείριση του κεφαλαίου είναι να υπάρχει μία συμφωνία εξαρχής αναφορικά με το κόστος κατασκευής της ιστοσελίδας σας. Αυτό προστατεύει τόσο εσάς όσο και τον συνεργάτης σας και κανονικά θα πρέπει να έχει συμφωνηθεί και να επισημαίνεται στο συμβόλαιο που έχετε υπογράψει.

Ενδεχομένως το σημαντικό ερώτημα που θα πρέπει να κάνει ένας σχεδιαστής ιστοσελίδων είναι το «πόσο ψηλά μπορείτε να φτάσετε». Θα πρέπει να το γνωρίζει ώστε να προσαρμόσει της τεχνολογίες που θα χρησιμοποιήσει και τον χρόνο που θα αφιερώσει για το τελικό αποτέλεσμα.

Επομένως, αν σας ρωτάνε επίμονα πόσα χρήματα μπορείτε να διαθέσετε εξαρχής μάλλον δεν θέλουν να σας κλέψουν, αλλά αντίθετα να αξιοποιήσουν όσο το δυνατόν καλύτερα το χρηματικό ποσό που διαθέτετε.

Αν το χρηματικό ποσό είναι μικρότερο από το διαθέσιμο, τότε μπορεί να γίνει μία επέκταση των δυνατοτήτων ή των χαρακτηριστικών της ιστοσελίδας που θα αποκτήσετε. Αν από την άλλη είναι μεγαλύτερο, θα πρέπει να βρεθεί ο τρόπος ώστε να αποφευχθούν κόστη που για αρχή δεν είναι απαραίτητα.

Πως θα βρείτε συνεργάτες που να κατανοούν την έννοια του διαθέσιμου κεφαλαίου;

Θα το καταλάβετε πρώτα από όλα από την τιμολόγηση της εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων, που θα βρείτε στην ιστοσελίδα τους. Αν δείτε στάνταρ τιμές, να περιμένετε ότι είτε να το πληρώσετε πολύ πιο ακριβά, είτε το αποτέλεσμα θα είναι χαμηλότερου επιπέδου από το αναμενόμενο.

Αν αναγράφουν ξεκάθαρα ότι οι τιμές προσαρμόζονται στις ανάγκες και το κεφάλαιό σας, τότε είναι μια καλή αρχή για να ξεκινήσετε!

+1 Μπόνους: Η ιστοσελίδα δεν διαθέτει όλες τις απαραίτητες δυνατότητες

Συνήθως έχει να προκύπτει από έλλειψη εμπειρίας ή από αμέλεια. Όπως και να έχει το να αποκτήσετε μία ιστοσελίδα που να μην έχει τις απαραίτητες δυνατότητες, τότε απλά ψάξτε αλλού.

Όταν φτιάχνετε για παράδειγμα ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, θέλετε να διαθέτει φόρμα επικοινωνίας, αυτοματοποιημένη απάντηση στα ερωτήματα και καλωσόρισμα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με το δικό σας όνομα, γρήγορη ανανέωση των τιμών των προϊόντων σας, μεγάλη ταχύτητα, να είναι βελτιστοποιημένο για κινητές συσκευές, να είναι βελτιστοποιημένο για μηχανές αναζήτησης (SEO)

bussines plan schedule ιστοσελίδων

Δεν σταματούν εδώ, αλλά αν κάτι από αυτά λείπει το αποτέλεσμα δε θα είναι ικανοποιητικό. Όπως είπαμε και πριν, το να πετάξετε χρήματα στο άπειρο διαδίκτυο δεν έχει κάποιο νόημα.

Επενδύετε τα χρήματά σας με τρόπο που να σας εξασφαλίζει ότι θα επιστρέψουν πίσω με το παραπάνω!

Η λύση σε αυτό το πρόβλημα είναι απλή και την βρίσκετε τη στιγμή που σας αποστέλλουν την προσφορά για την κατασκευή της ιστοσελίδα σας. Αν περιλαμβάνει τουλάχιστον όλα τα παραπάνω τότε μπορείτε να συνεχίσετε!

Τα προβλήματα ιδιοκτητών ιστοσελίδων μπορούν να σας διδάξουν πολλά

Όπως αναλύσαμε παραπάνω πριν λάβετε την τελική σας απόφαση θα πρέπει να έχετε κάνει την έρευνά σας. Πρώτα από να καταλάβετε τι χρειάζεστε και δεύτερον να γνωρίζετε τι πρέπει να προσέχετε όσον αφορά τον συνεργάτη που θα επιλέξετε.

Αν επιθυμείτε να αποκτήσετε μια ιστοσελίδα ή ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που πραγματικά να σας ικανοποιεί και να έχετε δίπλα σας ένα συνεργάτη που κατανοεί πλήρως τις ανάγκες σας, σας προτείνουμε να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας.

Πολλοί πελάτες μας έχουν καταλήξει σε εμάς έπειτα από αποτυχημένες προσπάθειες συνεργασίας στο παρελθόν με άλλους σχεδιαστές, είτε επειδή δεν έψαξαν αρκετά, είτε επειδή βρήκαν μία πολύ χαμηλή τιμή.

Μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο μας σχετικά με το κόστος ενός ιστοτόπου για περισσότερες πληροφρίες.

Το αποτέλεσμα εν τέλει είναι ότι πλήρωσαν πολύ περισσότερο από ότι τους είχαν υποσχεθεί ή δεν έλαβαν μια ιστοσελίδα που να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες τους.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πως να αποκτήσεις μία ιστοσελίδα η οποία να μετατρέπει τους επισκέπτες σε πελάτες και να μην τους διώχνει, επικοινώνησε με την ArtisWeb Digital Agency και δες την επένδυσή σου να φέρνει αποτέλεσμα!

Καλή επιτυχία!

Μπορείς να μάθεις από τους καλύτερους

Η καλύτερη εγγραφή σε newsletter που έκανες ποτέ! Οδηγίες και μυστικά κατευθείαν στο email σου που θα σε βοηθήσουν να προωθήσεις τη δραστηριότητά σου…

Μην χάνεις την ευκαιρία
είναι πιο εύκολο από όσο νομίζεις

Μετάβαση στο περιεχόμενο