fbpx

Τι είναι το Social media marketing – 5 tips & tricks

Είναι προφανές πια το πόσο σημαντικό μέρος της ζωής μας είναι πλέον τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μόνο και μόνο από αυτό καταλαβαίνουμε τη σπουδαιότητα του να πλασάρεις το brand σου μέσα από αυτά
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on reddit
Share on email
Social Media Marketing


Το social media marketing είναι η χρήση των μέσων δικτύωσης, για να δημιουργήσουμε το brand μας, να συνδεθούμε με το κοινό που μας ενδιαφέρει και φυσικά να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας και την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας.

Αυτό απαιτεί τη συστηματική ανάρτηση περιεχομένου στα προφίλ των κοινωνικών σας μέσων, και κατά προτίμηση δημοσιεύσεις που μέσα από τη μελέτη σας θα ξέρετε πως αφορούν το κοινό σας.

Αυτό θα διατηρήσει την αφοσίωση των οπαδών σας. Ακόμα μέρος της διαδικασίας είναι και η ανάλυση των αποτελεσμάτων σας βάσει των προβολών ή των ακολούθων σας, κάτι για το οποίο ήδη οι πλατφόρμες έχουν μεριμνήσει να σας παρέχουν.

Social media marketing για να χτίσετε το brand σας

Η χρήση κοινωνικών μέσων δικτύωσης για τη διαφήμιση και προώθηση σας είναι από τα κορυφαία εργαλεία για την οικοδόμηση του brand σας. Ωστόσο πολλές φορές περιορίζεται στη σκέψη της χρήσης τους ως δημιουργία της επωνυμίας και της σύνδεσης με το κοινό σας.

Στη πραγματικότητα σας προσφέρει κάτι ακόμα εξίσου σημαντικό για την επιτυχία σας και αυτό είναι η παραγωγή πωλήσεων. Δεν είναι τόσο καθοδηγούμενη τακτική όπως αυτή που ακολουθεί το Facebook Ads, αλλά μπορεί να γίνει.

Και αυτό συμβαίνει γιατί ο τελικός σκοπός οποιασδήποτε τακτικής και αν επιλέξετε για την ανάπτυξη του brand σας, αυτή πρέπει να εστιάζει στην παραγωγή εσόδων.

Σας προτείνουμε να διαβάσετε τον οδηγό επιτυχίας διαφήμισης στο Facebook.

social media marketing platforms

Ποια είναι τα οφέλη του social media marketing;

Κάνετε το brand σας γνωστό

Τα social media είναι μέρος της καθημερινότητας του κοινού σας, όχι από ανάγκη αλλά επειδή του αρέσει. Όταν η επιχείρηση σας έχει παρουσία στα social media γίνεται αμέσως πιο προσιτή και προσβάσιμη στους μελλοντικούς πελάτες σας.

Αύξηση των επισκέψεων στο site της επιχείρησης

Σκοπός της χρήσης των social media είναι να αυξήσετε την κίνηση προς την ιστοσελίδα της επιχείρησης σας κάτι που θα οδηγήσει ως επακόλουθο και στην κατάταξη στα αποτελέσματα της αναζήτησης.

Δημιουργείστε ελκυστικό και πάνω από όλα χρήσιμο περιεχόμενο και διακινείστε το στα κατάλληλα κοινωνικά δίκτυα για την επιχείρηση σας.

customer support service

Βελτίωση εξυπηρέτησης πελατών

Το κοινό πλέον θεωρεί δεδομένη και απαραίτητά την παρουσία στα social media συνεπώς είναι και το πρώτα μέσα στο οποία θα απευθυνθεί για την εξυπηρέτηση του. Όσες επιχειρήσεις λειτουργούν με κέντρο τις ανάγκες του πελάτη είναι και αυτές που θα ξεχωρίσουν στον ανταγωνισμό.

Δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης

Το πλέον κατάλληλο μέρος για άμεση αλληλεπίδραση με τον πελάτη και δόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η σχέση αυτή ξεκινάει με την επικοινωνία πριν την οποιαδήποτε αγορά και είναι και η πιο σημαντική καθώς καθορίζει το αν ο πελάτης σας θα μείνει ή θα φύγει.

Δεν τελειώνει όμως εδώ. Η εμπειρία χρήστη κατά την αγορά αλλά και η υποστήριξη μετά θα κρίνουν το αν τελικά θα επιστρέψει για μελλοντική αγορά ή ακόμα και αν θα σας αποφέρει άλλους πελάτες.

social media target group

Βρίσκετε εύκολα το target group

Μέσω των social media σας δίνεται η ευκαιρία να επιλέξετε στοχευμένα το κοινωνικό σύνολο που ενδιαφέρει την επιχείρηση σας δημογραφικά και όχι μόνο. Μπορείτε να χτίσετε μια φθηνή καμπάνια αν όχι απολύτως ανέξοδη η οποία θα είναι προσαρμοσμένη στις ανάγκες του κοινού σας.

5 σημεία προσοχής για επιτυχημένη προώθηση του brand σας

Τα μέσα για τη προώθηση κάθε brand μπορεί να μη διαφέρουν, αλλά η αξιοποίηση τους απέχει κατά πολύ.  

1. Σχεδιασμός περιεχομένου κοινωνικών μέσων

Απαραίτητο βήμα για τη σωστή δόμηση του προωθητικού σας μοντέλου είναι η δημιουργία ενός σχεδίου μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων.

Η αξιοποίηση των μηχανισμών που παρέχουν οι πλατφόρμες για εμφάνιση σχετικών και καλύτερων αποτελεσμάτων γίνεται απόλυτα στοχευμένη όταν εντοπίσετε τις λέξεις-κλειδιά και δημιουργήσετε ιδέες για περιεχόμενο που ενδιαφέρουν το επιθυμητό κοινό σας.

2. Κοινωνικά μέσα για προώθηση περιεχομένου

Το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων είναι το πλέον κορυφαίο κανάλι για την κοινή χρήση του ιστοτόπου σας με το κοινό σας.

Αρχικός στόχος είναι το κοινό σας φτάσει ένα ικανοποιητικό επίπεδο, πάντα ανάλογο με το εύρος που επιθυμείτε, και αυτό το κοινό ακολουθεί μια πιστή παρακολούθηση. Μόλις αυτό επιτευχθεί θα έχετε τη δυνατότητα να δημοσιεύετε το νέος σας περιεχόμενο δίνοντας εύκολη πρόσβαση σε αυτό συνεχώς.

Επιπλέον το ειδικά διαμορφωμένο περιεχόμενο σας βοηθάει να δημιουργήσετε περισσότερους οπαδούς. Είναι ένας τρόπος που το μάρκετινγκ περιεχομένου και το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης αλληλοεπιδρούν και  επωφελούνται το ένα από το άλλο.

external links and hashtags

3. Χρήση εξωτερικών – αναγνωρίσιμων  συνδέσμων

Η αξιοποίηση του προσωπικού σας περιεχομένου για να αποκτήσετε περισσότερους αφοσιωμένους οπαδούς είναι μία αξιοποιήσιμη χρήση των κοινωνικών μέσω δικτύωσης για το μάρκετινγκ.

Υπάρχει όμως και η δυνατότητα σύνδεσης με εξωτερικά άρθρα. Εφόσον πιστεύετε πως άλλες πηγές παρέχουν χρήσιμες και εξαιρετικές πληροφορίες που θα ενδιέφεραν το κοινό σας μη το αντιμετωπίσετε με φόβο, αλλά εντάξτε το στο δικό σας περιεχόμενο.

Η σύνδεση σας με εξωτερικές πηγές βελτιώνει τη σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας αλλά αυξάνει και την αξιοπιστία σας. Ακόμη θα μπορούσε να οδηγήσει και σε αντίστροφες περιπτώσεις όπου χρησιμοποιούν το δικό σας περιεχόμενο ως εξωτερικό σύνδεσμο.

4. Παρακολούθηση ανταγωνιστών

«Κράτα τους φίλους σου κοντά και τους… ανταγωνιστές σου πιο κοντά!»

Είναι πολύ σημαντικό να παρακολουθείτε, αλλά όχι να αντιγράφετε, τους ανταγωνιστές σας – μπορούν να παρέχουν πολύτιμα δεδομένα για έρευνα λέξεων-κλειδιών και άλλες πληροφορίες μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων.

Μπορεί οι ανταγωνιστές σας χρησιμοποιούν ένα συγκεκριμένο κανάλι ή τεχνική μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης που φαίνεται να λειτουργεί για αυτούς.

Η σκέψη του να ακολουθήσετε την ίδια τακτική δεν είναι παράλογη και μάλιστα είναι σοφή. Αλλά αυτό που μετράει είναι να μην πρόκειται για μια αντιγραφή αλλά ένα βελτιωμένο μοντέλο!

social media analytics

5. Μέτρηση επιτυχίας με το Analytics

Δεν είναι εφικτό να προσδιοριστεί η επιτυχία μιας στρατηγικής χωρίς να γίνει μελέτη και παρακολούθηση των δεδομένων της.

Το google παρέχει ένα εξαιρετικό εργαλείο, Google Analytics, το οποίο θα σας βοηθήσει να καταμετρήσετε τις πιο πετυχημένες τεχνικές μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων σας καθώς και να αξιολογήσετε ποιες τεχνικές δεν αποφέρουν τα επιθυμητά  αποτελέσματα, συνεπώς να εγκαταλειφθούν.

Καλή τακτική είναι να χρησιμοποιείτε τα αναλυτικά στοιχεία σε κάθε κοινωνική πλατφόρμα στην οποία διαθέτετε λογαριασμό, έτσι ώστε να συλλέξετε περισσότερα δεδομένα σχετικά με το ποιο από τα κοινωνικά σας περιεχόμενα αποδίδει καλύτερα στο κοινό σας.

Επίλογος

Το social media marketing βασίζεται στον συνδυασμό διαφορετικών τακτικών. Η απευθείας επικοινωνία ανάμεσα στο «προϊόν» και τον πελάτη, αλλά και η άμεση επικοινωνία των πελατών είναι ένα trend που αυξάνει την εμπιστοσύνη του κοινού προς την επιχείρησή σας.

Δίνεται η δυνατότητα στον πελάτη να εκφράσει την άποψη του μέσω των social media αλλά και το κάθε brand αναδεικνύει τον χαρακτήρα του με τον οποίο θα «αγγίξει» το κοινό του.

social media like

Με αυτό το άρθρο σας προσφέρουμε τη γνώση για να επικοινωνήσετε με το κοινό σας μέσω των social media. Δεν είναι εύκολο αλλά πιστεύουμε οτι μπορείτε να τα καταφέρετε.

Αν νομίζετε οτι χρειάζεστε τη βοήθεια ενός ειδικού θα χαρούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Μπορείς να μάθεις από τους καλύτερους

Η καλύτερη εγγραφή σε newsletter που έκανες ποτέ! Οδηγίες και μυστικά κατευθείαν στο email σου που θα σε βοηθήσουν να προωθήσεις τη δραστηριότητά σου…

Μην χάνεις την ευκαιρία
είναι πιο εύκολο από όσο νομίζεις

Skip to content